Bij een All-in service- en onderhoudscontract – maximaal 5 jaar op nieuwe machines – voert Brandsma Koffie preventief onderhoud uit aan jouw koffiemachine en helpt onze servicedienst je op werkdagen bij storingen en andere problemen met je apparatuur. Er worden geen voorrijkosten, arbeidsloon en kosten voor onderdelen in rekening gebracht (m.u.v. het Brita waterfilter).
AanvragenBij een Basis service- en onderhoudscontract – maximaal 8 jaar op nieuwe machines – voert Brandsma Koffie preventief onderhoud uit aan jouw apparatuur en zorgen wij ervoor dat je geholpen wordt bij storingen of andere problemen met je koffiemachine. Je betaalt bij dit contract geen voorrijkosten en geen arbeidsloon. Wel worden de gebruikte onderdelen, m.u.v. klein materiaal, in rekening gebracht als deze tijdens het preventief onderhoud of bij een storing moeten worden vervangen.
Een storing in het weekend? Ook dan staan we voor je klaar!*
AanvragenHeb je geen contract maar wel een storing? Afhankelijk van de machine, kunnen wij je helpen. Wij brengen hierbij de voorrijkosten, uurloon en de gebruikte onderdelen in rekening. Een storing in het weekend? Ook dan zijn we beschikbaar.*
Wist je dat al onze monteurs in het bezit zijn van een SCA Intermediate Barista diploma? SCA vertegenwoordigt duizenden koffieprofessionals, van boer tot barista, over de hele wereld. Het is de verbindende kracht tussen de specialty coffee-industrie en de professionals die hierin werken. Met dit diploma weten onze monteurs volgens de parameters van de SCA te werken. Ze zorgen voor een perfect afgestelde machine en randapparatuur, zodat jij altijd kunt genieten van een constante kwaliteit van je koffie.
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0515-572561 (optie 2) of meldt jouw storing via servicedienst@brandsmakoffie.nl. Wij zorgen ervoor dat de storing snel en vakkundig verholpen wordt!
*De storingsdienst van Brandsma Koffie is in het weekend bereikbaar op:
Vrijdag van 17:00 – 21:30 uur
Zaterdag van 08:30 – 21:30 uur
Zondag van 08:30 – 21:30 uur
Indien de storing telefonisch niet te verhelpen is, kan de monteur op jouw verzoek tussen 08:30 en 17:00 uur uitrijden om op locatie de storing te verhelpen. Mocht de storing dermate urgent zijn, dan wordt in overleg de afweging gemaakt of er buiten de bovengenoemde tijden wordt uitgereden.
Wanneer de monteur moet uitrijden, gelden de volgende tarieven:
Vragen? App
Brandsma Koffie