Familiebedrijf sinds 1893 Koffie Thee Apparatuur Service Horeca Werk Thuis
Waar ben je naar op zoek?

Heeft u een storing met uw Lattiz apparatuur?
Op de website van Lattiz vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen over de machine en het product. Hier vindt u onder andere de instructie wat u kunt doen als de machine een tijd stil heeft gestaan, informatie over het schoonmaken van de machine, het verbruik en de overige specificaties van zowel de apparatuur als het product. 

Heeft uw machine een storing en komt u er niet uit met de instructies op de website van Lattiz? Neem dan contact op met onze servicedienst, wij helpen u graag verder. 

Werkt uw pak Lattiz niet naar behoren? 
In het zeldzame geval dat de verpakking is beschadigd en/of niet wordt herkent door het apparaat en het niet langer gebruikt kan worden, neemt u dan contact op met: 

Lattiz Customer Service:
Tel. +800 0825 0804
Of vul het contactformulier in op de website:
www.lattiz.com

Het pak zal dan door FrieslandCampina kosteloos bij u op locatie worden omgeruild voor een nieuwe verpakking.

#brandsmakoffie

Volg ons op Instagram

Vragen? App Jorrit